.:: 7sona ::.
مرحبا بك في منتدى -_حسن ارابيسك_-

لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Logo

يرجا اتباع التعليمات الاساسيه للتسجيل
مرحبا بك في منتدى -_حسن ارابيسك_-

لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.

يرجا اتباع التعليمات الاساسيه للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى الرسمى لحسن ارابيسك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مطلوب مشريفين ومطلوب مسعدين ومطلوب اعلامين لئشهار المنتدى

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه

كاتب الموضوعرسالة
dpooooor

ذكر العمر : 31 السرطان عدد المساهمات : 13

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Empty
مُساهمةموضوع: شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه   شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه I_icon_minitimeالسبت مارس 06, 2010 5:10 am

السلام علكم

بعيونيك البنى بموت انا فيهم بصيت اوى فى النينى لقتنى بناديهم لقيت عيون جميله جيا بتشلنى ولما لقتهم جيين طمعت انا فيهم لقيت ناس حولانا فقولت اخبيهم اخدتهم انا فى حضنى ونمت انا بيهم ولما صحيت من النوم والله ملائيهم كان حلم جميل اتبخر ويا النيل كان مثل الصهيل بيجلجل ويسمع ولما لقيتهم مشيوا اعدت انا ادمع وبكل حته فيكى بحبيك وحيات عنيكى

هستنى الرد تحت

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Oou_oo10

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Lol شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Lol شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Lol شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Lol
dpooooor

ذكر العمر : 31 السرطان عدد المساهمات : 13

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه   شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه I_icon_minitimeالسبت مارس 06, 2010 8:29 am

الله عليك يا معلم دبور

شعر كده من تاليف دبور حبيبى يا رب تعجبكو بس الردود اهم حاجه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا جبتلكو انهارده حته شعر كده من تاليفى يا رب تعجبكو بس اهم حاجه الردود